SG ZEDD  

I Want You To Know 只想讓你知道

I want you to know that it’s our time
我想讓你知道,此刻正是屬於我們的美好時光

You and me bleed the same light
你和我擁有相同的感覺

I want you to know that I’m all yours
我想讓你知道,我只屬於你一個人

You and me run the same course
讓我們以相同心跳頻率迎接美好未來


I’m slippin down a chain reaction
當你失落,我會感受到你的痛苦

And here I go here I go here I go go
你往哪走,我便與你同在

And once again I’m yours in fractions
再告訴你一次,我永遠是你的

It takes me down pulls me down pulls me down low
這帶領我墜入更深、更深的愛河



Honey it’s raining tonight
親愛的,今夜的雨仍未停歇

But storms always have an eye have an eye
但是暴風圈中心總有個平靜的庇護地

Tell me you’re covered tonight
告訴我,今晚你會是我的避風港

Or tell me lies tell me lies lies
或者,用謊言瞞騙我吧

I want you to know that it’s our time
你得知道此刻屬於我們

You and me bleed the same light
而你曉得我們對彼此有好感

I want you to know that I’m all yours
但現在我想讓你知道,我全部都是你的

You and me we’re the same force
你和我擁有相同的觸動

I want you to know that it’s our time
所以請你好好把握此時此刻

You and me bleed the same light
將我們的情感發揚光大

I want you to know that I’m all yours
讓全世界都知道我是你的

You and me run the same course
而且我們心有靈犀



I want you to know that it’s our time
該是享受我們的甜蜜時光

You and me bleed the same light
讓我們激動的血液持續沸騰吧



I’m better under your reflection
我不會拒絕你的情感,絕對不會

But did you know did you know did you know know?
但是你知道嗎?你知道嗎?

That’s anybody else that’s met ya
我未曾對任何人心動過,除了你

It’s all the same all the same all the same glow
對我來說,你是最特別、最耀眼



Honey it’s raining tonight
寶貝,今夜會如狂風暴雨般混亂

But storms always have an eye have an eye
但是暴風圈中心總會有寧靜處

Tell me you’re covered tonight
告訴我,今晚你會是我的庇蔭

Or tell me lies tell me lies lies
或者,用謊言迷惑我、迷惑我


I want you to know that it’s our time
You and me bleed the same light
I want you to know that I’m all yours
You and me we’re the same force
I want you to know that it’s our time
You and me bleed the same light
I want you to know that I’m all yours
You and me run the same course

You and me run the same course

I want you to know that it’s our time
You and me bleed the same light
I want you to know that I’m all yours
You and me run the same course

 

(副歌歌詞大致相同~所以我就偷懶不翻拉 :P)


(Source: http://www.directlyrics.com/zedd-i-want-you-to-know-lyrics.html


 

 

其實我不會那麼瘋狂的追歌!

但是自從昨晚聽到15試聽版,就開始瘋狂

看完奧斯卡又剛好聽到完整版音樂,馬上點開來聽

就如網友說的:超級好聽!!!!

我已經上癮了XDD (目前已經聽第15遍)

Amesily的姊姊已經開口說:"你可以放點其他首歌一起循環嗎??" (已經被我洗腦怕了XDDD

 

我現在腦袋都是:"I want you to know~~~~~"

XDD

現在就來期待他們的MV拉 ♥

個人私心愛Zedd+Selena ♥ (絕配

光是翻這首歌就覺得他們再放閃

 

 

 

未命名  

arrow
arrow

    艾米希莉 Amesily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()