Teacher :  We all know the Duchannes history. In the last year, Lena Duchannes has been in three different schools and three different towns. And everyone of the schools that have accident, even dead.
我們都知道杜凱家的歷史去年的時候,蕾娜杜凱已換了三所學校、搬了三個城鎮,而在那些學校的所有人都遭到意外,甚至是死了 。

Student:  Is that her?  是她嗎?

 

Teacher :  I’m not afraid of you, your evil kind. 我並不害怕你們,你們這些惡魔的雜種.


-------------------------------------------------------------------

Ethan(伊森) :  I like you. 我喜歡你

Lena(蕾娜) :  You don’t know anything about me. You don’t know who I really am inside. You don’t know what I’ll be.
    你甚至不知道我是誰,你不曉得真正的我,而我也不知道我將來會變成甚麼樣子.  

    
Amma(艾瑪) : Our world, our languages can’t explain all the they is.
                        我們的世界、語言都無法解釋這些.



Lena :  *Abuse will be cleaned through the life of dark.*  I have 75 days left.
             *謠言會被黑暗所毀滅* 我只剩75天可活.
              (註:以上斜體字為不確定的字句 僅供參考!)

Ridley(蕾德莉) : If she goes dark, will you shout her out, too? You think Lena is a good girl now, but it won’t matter.
                 如果她成了黑暗巫師,你們會把她趕走嗎? 雖然現在你們認為蕾娜是個好女孩,但這也沒甚麼影響.





EthanYou wanna be like a normal human what do you think that is?
    你想像個普通人,但你是怎麼想的?



(Lena~) (蕾娜~)

EthanI don’t believe we have one fate and no choice. We make our own minds.
    我不相信我們只有一條路可走,且別無選擇. 我相信我們可以改變一切.


美國時間2013/02/13上映

以上由Amesily親自截圖.整理.翻譯
請勿轉載

----------------------------------------------------------------------------------------------
TO 白虎的粉絲:

版主會竟快更新白虎4的翻譯文(段考+英檢剛考完)

所以....請耐心等候

我為我未遵守諾言而致上歉意

總之咧...我會分次將第一張做結

不好意思~~~讓大家多等一個月了><

Amesily :))


arrow
arrow
    全站熱搜

    艾米希莉 Amesily 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()